Főoldal Nyíl Kiemelt kategóriák Nyíl Webkereskedelem

Ajánlott dokumentum-minták a(z) "Webkereskedelem" témakörre

Tartós közvetítői szerződés (áruk forgalmazására)
Készítette: dr. Schmuczer Anita
Utoljára módosítva: 2024.11.18
Letöltés
Bizományi szerződés (értékesítési bizomány)
Készítette: dr. Schmuczer Anita
Utoljára módosítva: 2024.11.18
Letöltés
Kiküldetési szabályzat (2023)
Készítette: Szabóné Schmuczer Edit
Utoljára módosítva: 2024.09.14
Letöltés
Forgalmazási szerződés
Készítette: dr. Závotka Zsolt
Utoljára módosítva: 2022.04.07
Letöltés

Cikkek és magyarázatok a(z) "Webkereskedelem" témakörre

A Magyar Reklámetikai Kódex új, június 30-ától hatályos 2023. évi változata az előzőekhez képest jóval részletesebben foglalkozik a digitális térben közzétett reklámok kérdéseivel. Az alábbiakban csupán a legtöbb fogyasztót érintő szabályokat emeljük ki, mint a digitális ajánlat, kéretlen reklámok vagy a fiatalkorúak védelme.
A legtöbb vállalat nyert a digitális transzformációval, de az új, feltörekvő technológiák bevezetésével a többség kivár. Az ügyfélélmény javítása viszi előre a digitális projekteket, de a metaverzummal kapcsolatos fejlesztésekhez még idő kell. A vállalatok már nem tartanak a kiberkockázatoktól, viszont félnek az energiaválságtól és az inflációtól.
Az idő előre haladtával az értékesítési módszerek is hatalmas változásokon mentek keresztül. Az értékesítés fejlődését többek között a technológia, a fogyasztói magatartás, és a fogyasztói magatartást vizsgáló piackutatások eredményeképpen megszülető marketing- és reklámkoncepciók, valamint az üzleti környezet változásai vezérelték.
A fogyasztóvédelmi törvényben szabályozott képviseleti kereset a fogyasztók kollektív érdekeinek védelmére irányuló kereset, amely lehetőséget nyújt ahhoz, hogy ha a vállalkozás a fogyasztók széles körével szemben sérti meg a fogyasztóvédelmi előírásokat, akkor ezzel szemben a feljogosított szervezet a fogyasztók érdekében felléphessen. Mutatjuk a nyártól hatályos főbb szabályokat!
Az „online vásárlás” nemcsak mennyiségileg terjed, de fogalma is kibővülni látszik, mivel a metaverzum és a közös virtuális terek térnyerése megváltoztatja a fogyasztók és vállalkozások közötti interakciót. A vásárlók képesek lehetnek teljesen személyre szabott digitális vásárlási élményeket kialakítani: a virtuális tanácsadókkal való konzultációtól a fizikai és virtuális áruk testreszabásán át az eszközök és platformok közötti akadálymentes mozgásig. Néhány trend és megoldás a jövő digitális kereskedelméből!