Vállalati adminisztratív munkatárs munkaköri leírás
A Vállalati adminisztratív munkatárs tevékenysége magában foglalja levelezések, statisztikai jelentések, értékelések, kimutatások, táblázatok, szöveges beszámolók elkészítését.
A munkatárs folyamatos kapcsolatot tart a munkáltató szinte minden osztályával, egységével, és részt vesz a gazdálkodó szervezetek és intézmények között áramló adatok regisztrálásában. Az ügyiratkezelés szabályai szerint iktat, sokszorosít, és postázza az ügyiratokat. Feladatköréhez tartozik a levelezési ismeretek alkalmazása és levélszerkesztés is.
Az értelmezhető és érvényes jogszabályoknak megfelelően elvégzi az egyszerű ügyiratok és hivatalos levél formaalakítását, valamint egyéb belső iratok készítését. Elkészíti a gazdasági tevékenységgel kapcsolatos iratokat, és részt vesz a pénzügyi folyamatokkal kapcsolatos nyomtatványok kitöltésében.
A vállalati adminisztratív munkatársnak középfokú végzettséggel kell rendelkeznie, és szükséges a szövegszerkesztő és táblázatkezelő programok ismerete. Szakmai tapasztalat, különösen titkárnői gyakorlat és adminisztrációs ismeretek előnyt jelentenek.