Ügyfélszolgálati osztályvezető munkaköri leírás
Az Ügyfélszolgálati Osztályvezető munkakörébe tartozó feladatai a gyártók és forgalomba hozatalért felelős személyek regisztrálása, ezen belül az előírt formanyomtatványok elkészítése jogszabályoknak megfelelően, elektronikus változatok biztosítása az ügyfelek számára.
Bejelentések ellenőrzése és nyilvántartása, ezen belül a bejelentések ellenőrzése és számítógépes adatbázisban rögzítése, igazolások kiadása a bejelentési kötelezettség teljesítéséről.
Igazgatási szolgáltatási díjak nyilvántartása, ezen belül nyilvántartás vezetése az orvostechnikai eszközökkel kapcsolatos igazgatási szolgáltatási díjakról.
Hivatal ellenőrzési és kimutatási feladatok ellátása, ezen belül a szükséges kimutatások összeállítása az adatbázis alapján.
Gyógyászati segédeszközök gyártóinak nyilvántartása és ellenőrzése, ezen belül a gyógyászati segédeszközök rendelésre készült (egyedi) gyártóinak nyilvántartása és ellenőrzése, hatósági bizonyítványok elkészítése a gyártók ellenőrzése során.
Informatikai rendszerekkel való kapcsolódás biztosítása ezen belül az EU informatikai rendszeréhez való kapcsolódás feltételeinek megteremtése, az i nformatikai rendszerek átvétele és folyamatos alkalmazásának biztosítása.
Ügyfélszolgálati feladatok ellátása, ezen belül a korszerű információtechnikai bázis kiépítése az ügyfélszolgálati feladatok ellátásához.
Az Ügyfélszolgálati Osztályvezetőnek felsőfokú közgazdasági végzettséggel kell rendelkeznie, valamint napi kommunikációra alkalmas angol nyelvtudás szükséges. Jó kommunikációs képességekkel, szervező készséggel, világos gondolkodással és rendszerező képességekkel kell rendelkeznie a munkakör hatékony ellátásához. Az utasítási jogkör gyakorlója jogosult további utasításokat adni a munkaköri leírásban meghatározott feladatokon túlmenően, amennyiben azok a munkakör jellegéhez kapcsolódnak.