Ügyfélszolgálati munkatárs munkaköri leírás

Feltöltve: 2021.11.19.
Utoljára módosítva: 2024.04.18.
Mintát készítette: Jogkövető szerkesztőség

Az Ügyfélszolgálati Munkatárs széleskörű feladatokat lát el az ügyfélszolgálaton, közvetlen kapcsolatban az ügyfelekkel, azok igényeinek kielégítése érdekében. Feladatkörébe tartozik Híváskezelés, ezen belül fogadja és kezeli a beérkező telefonhívásokat, az adatbázis felhasználásával megoldja az ügyfelek problémáit vagy átirányítja azokat a megfelelő ügyintézési szintre, gondoskodik az ügyfelek problémáinak hatékony megoldásáról.
Ügyféltámogatás, ezen belül segítséget nyújt, tájékoztat, és kezeli az ügyeket, kezeli a bejelentéseket, panaszokat, reklamációkat, és követi az ügyféladatokban történt változásokat.
Telefonos megkérdezések és elégedettségmérés, ezen belül végzi a telefonos megkérdezéseket az ügyfelek elégedettségének felmérése érdekében.
Határidők követése, rendszerüzemeltetés és adminisztráció, ezen belül működteti a rendszert, gyűjti és adminisztrálja az adatokat és információkat. kezeli az elektronikus úton beérkezett dokumentumokat.
Ügyfélkapcsolatok optimalizálása, ezen belül az ügyfelekkel történő közvetlen kapcsolattartás során hozzájárul az ügyfélkapcsolatok optimalizálásához.
Ügyfélfogadás és azonosítás, az ügyfelet aktív figyelemmel meghallgatja, problémáit megérti és azonosítja.
Ügyfélkiszolgálás és tárgyalások, ezen belül megoldási alternatívákat mérlegel és az ügyfeleknek bemutatja a termékeket, hozzájárulva az ügyfél elégedettségéhez.

Az Ügyfélszolgálati Munkatársnak jó kommunikációs készségekkel, empátiával, problémamegoldó képességgel, határozottsággal és önállósággal kell rendelkeznie. Az utasítási jogkör gyakorlója jogosult további utasításokat adni a munkaköri leírásban meghatározott feladatokon túlmenően, amennyiben azok a munkakör jellegéhez kapcsolódnak. A munkakör betöltéséhez 18 év betöltése, érettségi, és szakmai alkalmasság szükséges

Ügyfélszolgálati munkatárs munkaköri leírás