Titkárság vezető munkaköri leírás
A Titkárság Vezető munkakörének elemei:
Dokumentumkezelés, ezen belül a bejövő és kimenő dokumentumok, anyagok kezelése (előkészítés, iktatás, rendszerezés, szétosztás, sokszorosítás, tárolás, archiválás).
Szervezési-technikai feltételek biztosítása, ezen belül a cég programjainak lebonyolításához szükséges szervezési-technikai feltételek biztosítása.
Munkaprogramok szervezése, ezen belül az ügyvezető és vezető tanácsadók munkaprogramjának támogatása és szervezése.
Vendégfogadás, információs szolgáltatás, ezen belül telefonon vagy személyesen az ügyvezető által jóváhagyott témákban információt szolgáltat.
Dokumentumok előkészítése, ezen belül az ügyvezető és tanácsadók anyagait Word, Excel vagy PowerPoint formátumban előkészíti.
Pályázati dokumentáció beszerzése ezen belül biztosítja a pályázatokhoz szükséges dokumentáció beszerzését.
Adatbázis karbantartása, számítógépes adatbázis karbantartása és frissítése.
Weblap frissítése ezen belül a cég weblapjának tartalmi frissítése a tanácsadók által kidolgozott anyagokkal.
A cég vezetőjével és munkatársaival való kapcsolattartás. Külső környezettel információszolgáltatás céljából.
Felelősséget vállal a saját munka minőségéért, jogszabályok, belső szabályzatok és megállapodások betartásáért, az ügyvezető és a vezető tanácsadók tájékoztatásáért, az üzleti titok megőrzéséért. és a cég imázsának megőrzéséért.
Javaslatot tesz a munkaszervezés, belső kommunikáció és dokumentáció javítására.
Jogosult munkaköri feladatokon túlmenően, a munkakör jellegéhez kapcsolódó egyéb utasítások adására.