Projektmenedzser munkaköri leírás

Feltöltve: 2021.11.19.
Utoljára módosítva: 2024.04.18.
Mintát készítette: Jogkövető szerkesztőség

A projektmenedzser főbb feladatai

1. Szervezetvezetés:

  1. Tevékenységek és munkaprogram megtervezése és irányítása.
  2. Működési feltételek biztosítása.
  3. Projektjelek kidolgozása és megvalósításának irányítása.
  4. Pénzügyi és gazdálkodási tevékenység tervezése és nyomon követése.
  5. Erőforrás-gazdálkodás megtervezése és végrehajtása.
  6. Munkatársak és önkéntesek irányítása.
  7. Anyagi erőforrások biztosítása forrásteremtési technikák és adományszervezési kampányok révén.
  8. Belső és külső kommunikáció kialakítása és működtetése.
  9. Fejlesztési szükségletek felmérése és fejlesztési lehetőségek kidolgozása.
  10. Szervezet képviselete külső kapcsolatokban.

2. Projektmenedzsment:

  1. Projekt létrehozásának okainak és indokoltságának elemzése.
  2. Társadalmi összefüggések és szerepek elemzése a projekten belül.
  3. Projekt tervezésének teljes körű irányítása.
  4. Mikro- és makrokörnyezeti elemzés irányítása.
  5. Projekt és működtető szervezet/intézmény kapcsolatának elemzése.
  6. Projekt rendszerkörnyezetének elemzése.
  7. Projekt szervezet irányítása.
  8. Projektmenedzsment vezetése és munkacsoport koordinálása.
  9. Szükséges munkaerő-ráfordítás irányítása.
  10. Projekt pénzügyeinek tervezése.
  11. Projekt adminisztráció és nyilvántartásának ellenőrzése.
  12. Projektfolyamat különböző szakaszainak irányítása, ellenőrzése és értékelése.
  13. Projekt értékelési eljárások vezetése.

Képzettségi és egyéb feltételek

  • Felsőfokú végzettség.
  • Felsőfokú nyelvismeret.

Projektmenedzser munkaköri leírás