Irodavezető munkaköri leírás
Az irodavezető összehangolja és ellenőrzi a dolgozók munkáját, gondoskodik a hivatal ügyfélfogadási és munkarendjének betartásáról, valamint biztosítja az iroda szakszerű és jogszerű működését.
Biztosítja az iroda feladatkörébe tartozó ügyekben az érintett egységekkel való hatékony együttműködést. Kapcsolatot tart a munkáltató szinte minden osztályával és egységével. Felelős az iroda működésével kapcsolatos külső kapcsolattartásért.
Az ügyiratkezelés és adminisztráció körében folyamatosan kapcsolatot tart a munkáltató szinte minden osztályával, egységével. Részt vesz a gazdálkodó szervezetek, intézmények között áramló adatok regisztrálásában és az intézményeken belül keletkező információk rögzítésében.
Az ügyiratkezelés szabályai szerint iktat, sokszorosít, és postázza az ügyiratokat.
Bonyolítja a levelezést. Intézi a beérkező és kimenő postát, tervezi és felügyeli az időpontokat és határidőket, valamint előkészíti és felügyeli az értekezletek írásos anyagát.
Fogadja a belső és külső ügyfeleket, kapcsolatot tart az ügyfelekkel.
A munkatársakat koordinálja, kiadja az adminisztratív dolgozóknak a munkafeladatokat és ellenőrzi, hogy a kiadott munka el legyen végezve.