Intézményi kommunikátor munkaköri leírás
Az intézményi kommunikátor főbb feladatai
- Szóvivői és vezetői feladatok ellátása, sajtótájékoztatók és rendezvények szervezése.
- Segítségnyújtás és szaktanácsadás rendezvény témájában, prezentációk készítése és kutatások végezése.
- Közhasznú információk felhasználása prezentációkhoz, kép- és hanganyagok gyűjtése.
- Technikai eszközök kiválasztása és prezentáció megtartása.
- Csoportvezetés, képességfejlesztő tréningek tartása, programok szervezése.
- Döntések előkészítésében való részvétel, háttérinformációk szolgáltatása, szakértői rendszerek használata.
- Belső kommunikáció szervezése, problémák feltárása és kezelése.
- Emberi erőforrás-menedzsmentben való részvétel, érdekegyeztetés, válságmenedzsment.
- Vállalati információs rendszerek használata, gazdasági ügykezelésben való részvétel.
- Médiaanyagok előkészítése, kapcsolattartás szerkesztőségekkel és más intézményekkel.
- Webes tartalom előkészítése és moderálása, site tervezése és karbantartása.
Képzettségi és egyéb feltételek
- Érettségi bizonyítvány
- Szakképesítés
- Szervezőkészség, precizitás, nyitottság, megbízhatóság stb.
Az intézményi kommunikátor feladatai közé tartozik a kommunikáció széles skálája az intézményen belül és kívül is, valamint a prezentációk és rendezvények szervezése és lebonyolítása. A betöltéshez szükséges végzettségek és képességek között szerepel a szervezőkészség, precizitás és kapcsolatteremtő képesség.