Igazgatási iroda vezető munkaköri leírás
Az igazgatási iroda vezető irányítja és ellenőrzi az iroda dolgozóinak munkáját, rendszeresen értekezleteket tart, és gondoskodik a munkafegyelem betartásáról. Felelős a polgármester, alpolgármesterek és a saját szervezeti egység nevére érkezett levelekre adott válaszok kiadmányozásáért, valamint különböző hatósági ügyekben keletkező határozatokért. Az iroda vezetője készíti el a szervezethez tartozók munkaköri leírását, szabadságolási tervét, teljesítményértékeléseit valamint javaslatokat tesz a béremelésre és jutalmazásra. Felelős továbbá jelentések, statisztikák elkészítéséért, és biztosítja, hogy a dolgozók betartsák az anyagi és eljárásjogi szabályokat. A vezető részt vesz a választási időszakban és népszavazáson a hivatal feladataiban, valamint szabálysértési és birtokügyekben is döntéseket hoz és kiadmányozza azokat. A munkakör betöltéséhez szakirányú felsőfokú végzettség vagy szakirányú középfokú végzettség és 2 éves szakmai gyakorlat szükséges, valamint közgazdasági egyetem és okleveles adótanácsadói képzettség is elvárás.