Arculattervező munkaköri leírás
Az arculattervező felelős a cég piaci értékesítési tevékenységéhez kapcsolódó kampányok, tervek és reklámok kialakításáért, szervezéséért és irányításáért. Feladatai közé tartozik a kampányötletek megalkotása, megvalósítása és bemutatása, valamint a vizuális tervezés és megvalósítás irányítása.
A pozíció magában foglalja filmstúdiókkal, fotósokkal, grafikusokkal és online tervezőkkel való együttműködést a kampányok igényeinek megfelelően. Az arculattervező részt vesz marketing- és reklámtervek, valamint programok kidolgozásában és végrehajtásában, emellett operatív szervezési és beszerzési feladatokat lát el a reklám és egyéb kommunikációs tevékenységekhez kapcsolódóan, valamint támogatja az értékesítési feladatokat és eladásösztönzési akciókat.
Mindezen túlmenően az arculattervező részt vesz a rendezvényszervezéssel kapcsolatos teendők ellátásában, segíti a marketingtevékenység ellenőrzését, és támogatja a marketing menedzser munkáját.